Sprawy karne skarbowe – Kraków

Kancelaria służy Państwu pomocą w zakresie:

• reprezentacji na etapie kontroli skarbowej,
  • obrony na etapie postępowania przygotowawczego przed finansowymi i niefinansowymi organami prowadzącymi postępowanie,
  • obrony w postępowaniu sądowym,
  • sporządzanie wszelkich pism procesowych z zakresu prawa karnego skarbowego,
  • ochrony przed nadużyciami finansowych i niefinansowych organów prowadzących postępowanie,
  • dobrowolne poddanie się odpowiedzialności.

Kontrola podatkowa, celno-skarbowa i postępowanie podatkowe niejednokrotnie wiążą się dla podatników z wszczęciem postępowania karno-skarbowego. Należy jednak pamiętać, że podatnikowi – podejrzanemu czy później oskarżonemu o przestępstwo lub wykroczenie skarbowe – przysługują liczne uprawnienia, które pozwalają mu na obronę i dowodzenie swej niewinności.

Często postepowanie karno-skarbowe wszczynane jest przed upływem terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych i ma na celu wyłącznie zawieszenie terminu ich przedawnienia, stąd niezbędna może okazać się pomoc w obronie przed takim nadużyciom.

Wykorzystaj w obronie swoich interesów atut Kancelarii jakim jest połączenie wiedzy prawniczej i podatkowej.